شنبه تا جمعه ( همه روزه ) از ساعت 8 صبج لغایت 9 بعد از ظهر
  • با ما تماس بگیرید

    240 36 771 021 , 9107 311 0912

  • ایمیل

    info@hoseinglass.com

  • تماس با ما
 تعویض شیشه ماشین

تعویض شیشه ماشین

تعویض شیشه ماشین های ایرانی و خارجی

تعویض شیشه ماشین ، تعویض شیشه سانتافه ، تعویض شیشه ساندرو ، تعویض شیشه پراید ، تعویض شیشه پژو و انواع خودرو در تخصص ماست.

فروشگاه حسین گلس یکی از معتبرترین فروشگاه های تعمیر و تعویض شیشه خودرو در کشور است. این فروشگاه از سال 1372 تاسیس شد. خواه شیشه جلو ، شیشه عقب ، پنجره سمت راننده یا مسافر یا یک چهارم شیشه شما، سرویس های فروشگاه ما هر کاری را انجام می دهند و برای اطمینان از تناسب کامل شیشه در قاب، از شیشه های با کیفیت اورجینال استفاده می کنیم. ما اینجا هستیم برای تعویض شیشه ماشین های شما و تصمیم داریم به شما کمک کنیم تا در اسرع وقت به جاده برگردید. آیا شما به تعویض شیشه ماشین نیاز دارید. شیشه های آن ترک خورده یا به تعویض شیشه اتومبیل یا تعمیر شیشه اتومبیل نیاز دارید. ناوگان متخصصین فنی ما در فروشگاه حسین گلس برای انجام این کار کاملاً آموزش دیده اند.

تعویض شیشه اتومبیل

شیشه های اصلی خودرو

ما از شیشه ای به خوبی نمونه اولیه استفاده می کنیم. شیشه های اتومبیل چه از تولیدکنندگان تجهیزات اصلی و یا سایر تأمین کنندگان تهیه شده باشد ، اطمینان حاصل خواهیم کرد که شیشه ای که ما نصب می کنیم با مشخصات اصلی مطابقت داشته باشد.

ما اهمیت کالیبراسیون شیشه جلو را درک می کنیم. در خودروهای خارجی و به روز، ویژگی هایی مانند اخطار خروج از خط و ترمز اضطراری خودکار به دوربین ها و سنسورها متکی هستند تا طبق برنامه کار کنند. نصب شیشه تعویض جدید می تواند بر این مسئله تأثیر بگذارد. بنابراین در هنگام تعویض شیشه ماشین، بخصوص شیشه جلو اتومبیل، استفاده از شیشه هایی اصلی یا شیشه ای که با مشخصات اصلی مطابقت داشته باشد از اهمیت بالای برخوردار است.

تعویض شیشه ماشین

سرویس های قابل ارائه تعویض شیشه ماشین

در فروشگاه حسین شیشه ، ما همیشه سعی می کنیم شیشه جلو اتومبیل قبلی را قبل از تعویض شیشه ماشین با شیشه جدید، تعمیر کنیم. در اینصورت، هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی می کنید. هر چند گاهی اوقات ، نوع ، اندازه و موقعیت آسیب دیدگی به این معنی است که کل شیشه جلو باید تعویض شود.

  • شیشه با کیفیت تولید کننده اصلی با بالاترین کیفیت مواد اولیه
  • شیشه با کیفیت تولید کننده اصلی با وضوح نوری بسیار خوب
  • حضور نصاب در محل شما برای ارائه خدمات
  • شیشه دارای شکل سطح مناسب برای عملکرد صحیح برف پاک کن
  • نرخ مناسب تعویض شیشه ماشین در فروشگاه حسین گلس
  • با قدمت بیش از 20 سال در کلیه امور شیشه و قفل اتومبیل

قیمت های منصفانه برای تعویض شیشه

تعویض شیشه بنز و BMW  , تویوتا(شیشه لندکروز و شیشه پرادو شیشه کمری و … ) کیا , هیوندا ( تعویض شیشه سانتافه , شیشه  IX35 , IX55 , شیشه توسان و شیشه سوناتا و …) و محصولات ایران خودرو و سایپا (تعویض شیشه پراید و شیشه  پژو و شیشه سمند و شیشه دنا و شیشه پرشیا و شیشه ۲۰۶ و شیشه ۲۰۷ و شیشه تیبا و تعویض شیشه ساندرو و شیشه ال ۹۰و …) , خودروهای چینی (لیفان , ام وی ام , جک , برایانس , …) و کلیه خودروها در محل مشتری و فروشگاه های ما به دلخواه مشتری

تعویض یا تعمیر شیشه چه هزینه ای در بر خواهد داشت ؟ قیمت انجام کار به یک عامل اصلی بستگی خواهد داشت : آیا می توانیم شیشه ماشین شما را تعمیر کنیم و یا اینکه مجبور هستیم شیشه را تعویض کنیم.